Och, naprawdę nie sądziłem, że będzie tak słaby odzew z Waszej strony. Powiedzcie mi, czy zagadka nie była interesująca czy po prostu nie lubicie takich zabaw?

Jednak byli tacy, którzy spróbowali i którym się udało! Gratulacje.
Mars, Jack, Dorian, Xavier oraz oczywiście Yasuro i Ozzie (jeszcze raz przepraszam, że Was pominąłem).
(Jeśli kogoś nie zapisałem to koniecznie mi powiedzcie!)
Tak jak obiecaliśmy, dostajecie zagadkowy lvl up!

 Pinky!





Odpowiedzią na pierwszą zagadkę był Cheshire Cat.
Jak mogliście do tego dojść?
W poleceniu wspomniałem o zamianie cyfr na litery, do tego o szachownicy i Polibiuszu. I tu powinien do akcji wkroczyć kochany przez nas wszystkich woojek Google. Tak, użyłem Szachownicy Polibiusza do zaszyfrowania hasła.


I już teraz zarówno nasi Zagadkowi Panowie jak i każdy, kto chce wziąć udział, ma okazję się wykazać. Oto przed Wami: 

Zagadka nr 2
Jak dla mnie - to proste jak drut! Odpowiedzi przysyłajcie do Leightona lub do mnie (Gregora) na PW.



4. Odpowiedzią jest to, co łączy te trzy piosenki. I nie, nie chodzi o to, że każda pochodzi z YouTube'a. Wysilcie wyobraźnię!
4.5  Tak, to może jakoś się wiązać z odpowiedzią z poprzedniej zagadki.
5. Proszę, abyście rozwiązanie przedstawili w formie graficznej, nie zawierającej słowa/słów które są odpowiedzią.





Za rozwiązanie oczywiście należy się Wam odpowiednia odznaka!
Powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz